dissabte, 17 de maig del 2014

 

El protagonista d'aquesta setmana és en Gonzalo.


He duit un plafó amb fotos de la meva família, les miro entusiasmat i les enseny als meus companyss.







Durant la setmana he duit:

-Puzles.











Una jugueta amb un imant que fa moure unes bolletes de l'interior. Els ha encantat.






















-Àlbums de fotos.






-Juguetes.





























-Llibres.

Els miram tots junts i després repartim un per cada nin.

























-He duit un dibuix per cada nin per pintar.





















En el pati m'agrada anar amb els cotxes, les motos....He estat el primer en sortir cada dia.






 Durant la setmana he estat l'encarregat.




















El darrer dia em faig una corona, la decoro amb gomets, mentrestant els meus companys fan un dibuix i també el decoren amb gomets.


















He duit el berenar per tots.





Després del pati jugam amb els meus cotxes que són molt divertits, es mouen, fan renou i tenen llumetes, tots están encantats.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada