dissabte, 10 de maig del 2014

Aquesta setmana el protagonista és Aleix.


Hem començat la setmana mirant les meves fotos i he explicat les imatges.


He duit juguetes, música i llibres per compartir amb els meus companys i així ho he fet:

Hem jugat amb el memory fent parelles de les imgatges que eran iguals.























Els meus llibres han agradat molt perquè tots feien renou.













 Les meves juguetes també fan renou i els meus companys han estat encantats jugant amb ells.





















Un dia he duit el berenar per tots per celebrar que soc el protagonista.


















Després hem escoltat la meva música, jugat amb globus i ballat.



















D'entre els nostres llibres de la classe he escollit la "Tortuga Tristras" per que Eva el conti.

 
 







Durant tota la setmana he estat l'encarregat i ajudant en lo possible.







També he estat el primer en sortir al pati, per poder escollir el que més m'agrada. La moto i el cotxe.



 També m'agrada escombrar i ho faig molt bé.




Aquí estic amb els meus companys de classe.





El darrer dia vinc amb la meva mare i es queda a l'escoleta amb nosaltres. Ens ha preparat una sorpresa. Mentres ella amaga la sorpresa al pati nosaltres esperam impacientment. Són pots per fer bimbolles.








!On són¡ Els sercam pert tot.














Els enam trobant, després feim bimbolles tots junts.





















 
 


El dia ha estat molt intens, s'horabaixa faig la meva corona.



 




Com cada horabaixa hem quedo amb Aaron, berenam plegats i sortim al pati. Avui  hem sortit al jardí a regar les plantes i a jugar.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada