dissabte, 23 de juny del 2018

                       La protagonista aquesta setmana.                                                                                                                                                    
                                                                Ve el meu pare a jugar amb nosaltres. Tiram el dau i segons el color que surti realitzam una acció.                                                                                                     










 Miram les meves fotos familiars.                                                                    




 Soc l'encarregada durant tota la setmana.                                                   




 Les meves joguines per comapartir amb els meus companys.                                                 
                                                                                 
 










                                                                                                             Pintam una samarreta amb els meus pares i el meu padrí.                                                      







 Acabam pintant al mural.                                                                                   






 Ballam la meva música.                                                                                  
 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada