dissabte, 6 de juny del 2015

            El protagonista aquesta setmana.

                                 Nicolas.


Decora la seva corona.





Miram les meves fotos familiars  i les explic als meus companys.







Jugam amb els meus dinosaures.









Els meus llibres.


















Un es converteix en camió de bombers.




 Sóc l'encarregat durant tota la setmana.

























El que més m'agrada és ballar i ho feim amb la meva música preferida.




























Ens visiten els meus pares.
El meu papà explica un conte i després pintam.














  He duit regals pels meus companys.





Adéu Javi!



 La meva mamà ens explica un conte.





Després pintam el protagonista del conte. Un elefant.







 I,  un altre regalet pels meus amics.

















 Els meus instruments musicals.















 El darrer dia la meva mamà du un pastís, boníssim!


























I el meu "diábolo"













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada