diumenge, 19 d’abril del 2015

           Protagonista d'aquesta setmana. 

                              Na Nuria.



Els meus llibres



Raquel ens explica els contes, durant la setmana.



 Imatges del llibre de les emocions.






He estat l'encarregada durant tota la setmana.







Ballam la meva música.







Jugam amb les meves joguines. 











Ensenyo les meves fotos familiars.















Prepar les cadires per als meus companys per mirar el vídio de les meves cançons.









Em poso la meva corona de protagonista.















Miram alguns dels meus contes.







Trec els meus peluixos i els repartesc per jugar.













El darrer dia aprofitam els meus llibre d'anglès per aprendre noves paraules i repassar unes altres.


















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada