dissabte, 5 d’octubre del 2013

Música

El cançoner.






 
Ballam.
 

 
Cançons amb el cos.
 
El meu dit camina,
el meu dit camina,
el meu dit camina
trala la la la.
 




Bon dia, bon dia
bon dia al matí,
la lluna s'amaga i
el sol torna a sortir.




Jo tenc una maneta
i la faig rodar
la obr,
la tanc
i la torn amagar.
Jo tenc una altra maneta
i la faig rodar,
la obr
la tanc
i la torn amagar.
Jo tenc dues manetes
i les faig rodar,
les obr
les tanc
i les torn amagar.



El dit puja,
el dit puja,
ja és a dalt,
ja és a dalt.
Baixa, baixa, baixa,
baixa, baixa, baixa.
Ja és a baix.
Ja és a baix.



Es va fent pujar i baixar la part del cos que s'anomena en el moment que ho indica la cançó: el dit, el puny, la  mà, el peu, el nas, el cap...







 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada