diumenge, 14 d’octubre del 2012


Els continguts educatius.

   Els coontinguts educatius d'aquesta etapa s'han d'organitzar en àrees corresponents als àmbits propis de l'experiència i del desenvolupament infantil.
   L'organització en àrees s'entendrà sense perjudici del caràcter global de l'etapa.

  Les tres àrees són:
   -Coneixement de si mateix i autonomia personal.
     .El cos i la pròpia imatge.
     .Joc i moviment.
     .L'activitat i la vida quotidiana.
     .La cura personal i la salut.
   -Coneixement de l'entorn.
     .Medi físic: elements, relacions i mesura.
     .Aproximació a la natura.
     .Cultura i vida en societat.
   -Llenguatges: comunicació i representació.
     .Llenguatge verbal.
     .Llenguatge audiovisual i tecnologies de la informació i la comunicació.
     .Llenguatge artístic,musical i matemàtic.

   Les propostes educatives van dirigides a treballar de manera global la comprensió i l'expressió oral, la lectura, l'escriptura i les experiències d'iniciació en habilitats lògiques i numèriques, en les tecnologies de la informació i de la comunicació i en el llenguatge visual, corporal, artístic i musical, així com els hábits i les conductes que faciliten el desenvolupament integral dels infants i la seva incorporació a l'escolaritat obligatòria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada