Els continguts educatius.
Els coontinguts educatius d'aquesta etapa s'han d'organitzar en àrees corresponents als àmbits propis de l'experiència i del desenvolupament infantil.
L'organització en àrees s'entendrà sense perjudici del caràcter global de l'etapa.Les tres àrees són:
-Coneixement de si mateix i autonomia personal.
.El cos i la pròpia imatge.
.Joc i moviment.
.L'activitat i la vida quotidiana.
.La cura personal i la salut.
-Coneixement de l'entorn.
.Medi físic: elements, relacions i mesura.
.Aproximació a la natura.
.Cultura i vida en societat.
-Llenguatges: comunicació i representació.
.Llenguatge verbal.
.Llenguatge audiovisual i tecnologies de la informació i la comunicació.
.Llenguatge artístic,musical i matemàtic.
Les propostes educatives van dirigides a treballar de manera global la comprensió i l'expressió oral, la lectura, l'escriptura i les experiències d'iniciació en habilitats lògiques i numèriques, en les tecnologies de la informació i de la comunicació i en el llenguatge visual, corporal, artístic i musical, així com els hábits i les conductes que faciliten el desenvolupament integral dels infants i la seva incorporació a l'escolaritat obligatòria
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada